Известие

Collapse
No announcement yet.

Центровка на 156-помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Аз бих препоръчал за определяне на ГМТ белега на маховика и на скоростната кутия съвпада идеално с ГМТ. С разни отверки и тгакива определянето е неточно.
    Kъде е този белег? На малката шайба на коляновия вал има един. На маховика къде има и от къде се вижда?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Kъде е този белег? На малката шайба на коляновия вал има един. На маховика къде има и от къде се вижда?
      Има прозорче на горната част на скоростната кутия но преди това трябва да се махне маркуча на дебитомера а за да го видиш добре белега отгоре ти трябва огледалце и нещо да освети мястото или да си осветиш и навреш главата така че да го видиш.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Има прозорче на горната част на скоростната кутия но преди това трябва да се махне маркуча на дебитомера а за да го видиш добре белега отгоре ти трябва огледалце и нещо да освети мястото или да си осветиш и навреш главата така че да го видиш.
        Там има една тапа на кутията. Вижда се съединителя като се махне. Предполагам не е там? Не, че съм се заглеждал вътре, но маховика е по-напред.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Там има една тапа на кутията. Вижда се съединителя като се махне. Предполагам не е там? Не, че съм се заглеждал вътре, но маховика е по-напред.
          там е точно под тапата. Я чакай малко нали смяняте ремъци на коли как им намирате ГМТ с отверката ли бре
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            там е точно под тапата. Я чакай малко нали смяняте ремъци на коли как им намирате ГМТ с отверката ли бре
            Лично на моята с отверката. И като погледна долу на малката шайба белега съвпада. С този на картера. На другите които съм сменял ремъци на някой с индикатор с часовник съм им ги правил, на някои с единикатор тип пръчка съм вземал на заем. Нали чалъм да приложим

            Абе щом правя 240 по километраж отверката е свършила работа
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
              Не знам точно, но имаше положение в което се поставяше при зацепване - натегнато ли, ненатегнато ли, но имаше значение. Питайте някой от сервизните, например Боби_33
              Няма никакъв "пиниз" колега, нали затова са петите...
              Въпроса ми беше по-скоро риторичен. Като не го знаеш не го пиши да заблуждаваш и други дето не знаят.
              Без лоши чувства...
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #22
                Няма какво да му се натяга. Петата държи вала. Вариатора няма как да мръдне. Може съвсем леко да се напъне вариатора по часовниковата стрелка, въпреки че не виждам как ще стои в завъртяно положение тъй като пружината го натиска, а тя има повече сила да го завърти от колкото с ключа.

                Разхлабват се само шайбите и на двата вала, тъй като и изпускателния има 1, 2 мм ход. Натяга се се ремъка, като стрелката да сочи дупката. Стягат се шайбите и газ.

                Но ако ГМТ не се измерва с индикатор, а с отверката изобщо няма смисъл да се разхлабва изпускателния вал. Така или иначе пак няма да има супер точна центровка.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  днес се обаздах вав , ВЕСКО, ЗАБИХА МИ 126ЛВ -НО ГИ НЯМАЛИ В НАЛИЧНОСТ.ТРЯБВАЛО ДА СЕ ЧАКА ПРИБЛИЗИЪЕЛНО 20ДНИ.ЗА МЕН РЕШЕНИЕТО БЕШЕ EBAY.110ЛВ С ДОСТАВКАТА.ПРИТЕСНЯВА МЕ ,ПИНИЗА, С ВАРИАТОРА ПРИ ЗАЦЕПВАНЕТО НЯКОИ АКО МОЗЕ ДА МЕ ОСВЕТЛИ.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                    Няма никакъв "пиниз" колега, нали затова са петите...
                    Въпроса ми беше по-скоро риторичен. Като не го знаеш не го пиши да заблуждаваш и други дето не знаят.
                    Без лоши чувства...
                    Няма проблеми, нали не се караме, а нищим за истината
                    Добре де, петите зацепват вала. Ама вариатора нали осигурява измествне на ролката спрямо вала? Значи има значение ролката с вариатора в какво положение е поставена спрямо зацепения вал

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                      Няма проблеми, нали не се караме, а нищим за истината
                      Добре де, петите зацепват вала. Ама вариатора нали осигурява измествне на ролката спрямо вала? Значи има значение ролката с вариатора в какво положение е поставена спрямо зацепения вал
                      Не разбирам какво точно си написал аз съм пробвал да въртя шайбата на вала с вариатора върти се целия няма свободен ход нито напред нито назад. А зъбчатката на всмукателния вал е раздвижна за да може да се нагоди точно вала по горна мъртва точка.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Днес се обадждах във "Веско" , цената там е 126 лева с ДДС , но ги няма в наличност - чака се около 20 дена. За мен решението беше EBAY 110 лева с доставката. Притеснява ме "Пиниза" с вариатора. Някой ако може да ме осветли със зацепването!!!

                        Comment


                        • #27
                          Е то повече от това дето изписахме, май няма какво да се осветлява...
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Не разбирам какво точно си написал аз съм пробвал да въртя шайбата на вала с вариатора върти се целия няма свободен ход нито напред нито назад. А зъбчатката на всмукателния вал е раздвижна за да може да се нагоди точно вала по горна мъртва точка.
                            Пиниза с вариатора е следния. Разхлабват с 4-те болта на ремъчната шайба на всмукателния вал където е и вариатора. Поставя се в средно положение. Въртиш вала да можеш да сложиш петичката на 2-ри цилиндър. Като слагаш ремъка гледаш шайбата да е на средно положение. Да може да има толкова ход напред и назад по равно. Слагаш ремъка и обтягаш от ролката долу. На края стягаш 4-те болта на шайбата на вала. Това се прави за да може да се опъне ремъка развномерно на всякъде. Ако не разхлабиш шайбата на вала м/у двата вала опъна на ремъка ще остане малък или почти никакъв. И като завъртиш мотора после всичко се разцентрова. За това шайбите на валовете са раздвижни.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 00:02.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Не се карайте за едни пусти ремъци

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от kevtimov Покажи съобщение
                                Днес се обадждах във "Веско" , цената там е 126 лева с ДДС , но ги няма в наличност - чака се около 20 дена. За мен решението беше EBAY 110 лева с доставката. Притеснява ме "Пиниза" с вариатора. Някой ако може да ме осветли със зацепването!!!
                                Mislq, че мога да ти ги уредя от наличния им комплект. Обади ми се ако желаеш 0888369082

                                Comment

                                Working...
                                X